۳۸ و نیم تب حساب میشه

۴ پاسخ

🤧تب بالا حساب میشه دختر
سریع لباساشو کم کن
تب بُر بهش بده
ببرش زیر شیر روشویی اب ولرم (سرد و گرم نه هااااا) باز کن از کمر به پایین بشورش کلی تب رو میاره پایین
دختر ۳۸/۵ خیلیِ برا تب

پیشانی زیر بغل شکم دستمال اب ولرم خییس کن بزار

ارههه

آرهههههه

سوال های مرتبط

مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی