دخترا این تب حساب میشه؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

نه اگه ۳۷/۵ رفت بالا تب حساب میشه

داره کم کم میره بالا هروقت ۳۷و نیم شد تب داره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی