۴ پاسخ

تا بالا نره...

۳۷.۵باید پاشویه کنی

تا بعد 38 تبه
بعد خود تب سنج اگه دما بدن عالی باشه سبزه اگه سکم بره بالا زرد میشه و تب داشته باشی قرمز

پسر شمام شیر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی