اینم بگم عزیزم دستاش وپاهاش سرده
پیشونیش گرمه
تب اش رو میگیرم بالا ۳۷هسن
عزیزم تب اضلی واکسن از روز دوم شروع میشه
انشالله تا شب بهتر میشه
به نظرم یه لایه لباس بپوشون و روشو پتو بنداز. دمای خونه اگه سرده ، یکم بیشترش کن ولی لباس فقط یه لایه داشته باشه.
شیاف استامینوفن هم داشته باش که اگر نهایتا با پاراکید و دستمال نم دار تبش پایین نیومد، شیاف براش بذاری. با اون سریع میاد پایین
تا جایی هم که میتونی بهش شیر خودتو بده. خیلی براش عالیه.
پاشویه نکن خطر ناکه . ی کهنه کوچیک بردار با اب گرم نمناکش کن اروم بکش ب پیشونیو بدنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.