۲ پاسخ

۳۸ به بالا تب هست
۳۷ ونیم به بالا دیگه نیاز به استامینوفن و پاشویه هست که بیشتر بالا نره

دیجیتال 37/5 رو ارور. تب میده

سوال های مرتبط

مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی