۳ پاسخ

۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه

ای داد من🥺🥺🥺
طفلک دخملم تبش بالاس

دیجیتالی مدادی اره
۰/۷ درجه کمتر نشون میده
ولی لیزری نه لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی