مامانا این تب حساب میشه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه عاليه

عزیزم نب سنج رو چند خریدی؟

عزیزم دکتر به من گفت ۳۷ ونیم به بعد تب محسوب میشه این تب نیست دمای بدن بین ۳۶ ونیم تا ۳۷ ونیم نرماله

نه تا37/4نرماله
اما دختر من ب 37ک میرسه انگار داره اتیش میگیره از بس داغ میشه

نه عزیزم

تب نیس،اصلا

نه عزیزم
۳۷.۴ به بالا تب حساب میشه

نه عزیزم از ۳۷.۸تب محسوب میشه

نه عزیزم

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی