این تب حساب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

نخیر

دماسنج تو خونت داشته باش حتما
خونه رو خیلی گرم و سرد نکن بچه دو هوا میشه
روی ۲۴ایطوریا باشه خوبه

۳۷.۵ تب

نه عزیزم
ولی مراقبت کن جاشم گرم نکن

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان آدینا🎀💕🐣 مامان آدینا🎀💕🐣 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی