۱۲ پاسخ

آره من از همینا میبندم
ولی شما اشتباه بستی😂

عکس میخاستی

تصویر

تو روحت با این بستنت😂

کهنه بچس نه چرا بسوزه عزیزم فقط این عین پوشک نیست فقط زود زود چکش کن خیس شد زود عوضش کن

واسه چی انداختی

چی هست😕؟؟

بد بستی

چی هست این 😐🤔

من الانم استفادا میکنم

من از اون پارچش دارم واسه وقتایی ک پسرمو باز میکنم یکی از اینا میذارم وسط پاش رو تشک تعویض میذارمش ی دو سه ساعتی باز هست هربارم ک پارچه خیس میشه عوضش میکنم

چی هست گونیه؟

اره عزیزم جانم من برای دخترم استفاده

سوال های مرتبط

مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی