خانما کی بیدار
تب سنج زدم دخترم
۳۷و۳
بود تب حساب میش؟

۶ پاسخ

گرم هست ولی تب نیست
لب مرزه لباساشو کم کن یا خونه رو یکم خنک تر کن ببین علتش چیه

نه تب نیست شاید گرمشه
لباساشو کم کنین بعد اندازه بگیرین

نه تب نیس

نه عزیزم

عزیزم شاید خیلی گرم نگه داشتی منم یبار خیلی گرم کردم خونه. رو لحافم انداختم روش دمای بدنش شد ۳۹ مجبوری بهش استامینوفن دادم

نه عزیزم ۳۷ و نیم به بعد تبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی