مادرا ۳۷ با۴ تب حساب میشه

۴ پاسخ

لباساشو کمتر کن خونه رم زیاد گرم نکن بالاتر رفت پاشونه کن
کاری خدای نکرده ب ۳۹ رسید شیاف بزار
پایین نیومد بیمارستان

واکسن زده یه خرده میترسم

نه.

نه عزیزم مواظب باش بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی