خانما ۳۷/۴تب حساب میشه؟😔😔😔

۵ پاسخ

زیر بغل؟

فکر نکنم ولی حواستو جمع کن

نه ولی پیشگیری کن
تن شویه کن
پارچه خیس و گلاب رو شکم ران پا و پیشانی بزار
از آرنج به پایین و زانو به پایین نزار دچار لرز میشه

نـــــه ب نظرم
37 دمای طبیعی بدن

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی