اگه تبش بالا رفت پاشویه کن
گل بنفشه هم یک قطره چکون بدی خوبه
پیاز هم حلقه کن بزار کف پاش جوراب بپوش تب رو پایین میاره من برا پسرم اینکارو کردم
شاید گرمشه چون ۳۸ب بالا میشه تب بعدم دمای هرجای بدن فرق داره نوزادا شکم میگیرن ک باید دراز باشه اروم باشه ک زیاد نشون نده سینه و پیشونی ام میگیرن و یا زیر بغل با دماسنجا جیوه ای ۳۷/۵ب بالا معمولا بچه گرمشه یا تب داشته اومده پایین
چند گرفتی تب سنجو؟
این مدل تب سنج برای پیشونی هستش🫠
پد تب بر بزار دم دستت اگه خداینکرده رفت بالاتر بزار روپیشونیش قطره استامینوفن پاراکیدم سریع میاره پایین ،اگه استامینوفن ساده میدی سرساعت بده نذار این ور اونور بشه
دخترتون چند کیلوعه عزیزم
بین دوابرو بذار
این تب سنج ها فکر کنم برای پیشونیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.