مامانا 36/5تب حساب میشه؟!
تورو خدا جواب بدین زود

۹ پاسخ

دما طبیعیه بدن

نه بالای ۳۷ونیم .

نه تب نیست

نه عزیزم

مرسی مامانای عزیز ک جواب دادین❤واقعا خیلی نگران بودم گفتم تبه

نه بالای ۳۷/۵ تب عزیزم

نه..

نه عزیزم از ۳۸ درجه تب حساب میشه

نه بالای ۳۷ونیم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی