سلام مامانا تب دخترم 36/7خوبه

۶ پاسخ

اره خوبه

۳۶تب نیست که عزیزم

آره عزیزم تا 37/5 طبیعیه

این تب نیست عزیزم از ۳۷ و نیم به بعد تبه

بالای ۳۷ میشه تب.

اره خوبه تب نداره

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی