من ۱۰.۱۵ روز بود
بعد لکه شد
ی دفع باز خونریزی شد ک گفتن پریودی هستش
تا ۱۲ روز بعدش لکه دارم تا الان
من هنوز هر چند وقت دارم
تا الان دارم
دو روزه خبری نیست فعلا
من هنوز لکه بینی دارم
من هنوز دارم😅
من فعلا تموم نشده
من ۶۱ روزه سزارین کردم همچنان لک زرد دارم
تا۳۷ روز🤦🏻♀️
من هنوز دارم
من هشت روزه سز دارم هنو خونریزی دارم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.