۶ پاسخ

دیگه شانسیه درهرماه ۲۰الی۲۵درصده

اشکال نداره فولی غالب داشتی

دارو خوردی رقتی سنو یا نه

منننننن

زده بانمای pcomامافولیکول غالبم داری

بعلههه بفرما

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری