امروز اولین حرکتشو حس کرم🥹🥹
چه حس عجیبیه😍

۸ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اخی قشنگم چطوری بود یه حباب بود ؟؟؟
واس من عین حباب هستش میترکه ب دکتر گفتم فقط حرکت هاشه

من عاشق حرکتش هستم هنوز جنسیت هم نمی‌دونم خیلی ذوق دارم بدونم

منکه هنوز هیچی🙁

منم از دیشب واضح حس کردم بصورت نبض محکم رو پوستم... وای خیلی خوبههههه

جفتت خلفیه گلم؟😍

عزیزممم😍😍 مبارکههه
هرچیم بری بالاتر بهتر متوجه میشی

من دقیقا رو تخت سونوگرافی ۲ دیقه قبل انومالی بودم که حسش کردم خیلی خوب بود🥹

سوال های مرتبط

مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری