من طبق سونو هایی ک میرفتم میگفت سفالیکه عزیزم. ولی من سزارین دومم. برام خطرم داره . همش فشار میاد ب مثانه استخوان عانه. .. البته ک من تحریم زیاده کار خونه و بچه مدرسه ای اینا هم تاثیر داشتن
منم همین طور بودم تا الان . بچه سفالیکه کلا پایینه بچه از ناف ب پایینه
اره الان که زوده به دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.