۳ پاسخ

من طبق سونو هایی ک میرفتم میگفت سفالیکه عزیزم. ولی من سزارین دومم. برام خطرم داره . همش فشار میاد ب مثانه استخوان عانه. .. البته ک من تحریم زیاده کار خونه و بچه مدرسه ای اینا هم تاثیر داشتن

منم همین طور بودم تا الان . بچه سفالیکه کلا پایینه بچه از ناف ب پایینه

اره الان که زوده به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری