فرزانه ی عزیزم یادمه دلت دختر میخواست و یه پسر داشتی، اگر دختر شد چه عالی و اگر پسر شد بازم چه عالی
گل پسرت یه داداشیه بزرگتر داره که هواش و مردونه داشته باشه و اگرم دختر باشه تا بزرگ شدنش دوتا تکیه گاه محکم به نام پدر و برادرش داره
خداحفظش کنه جوجه رو🤩
نه پسره
چون نقطه نابش رو ب بالاست
جواب سونو رو قبول نداری ب نظر توجه میکنی وقتی دکتر جنسیت گفته خیلی نادره اشتباه
سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
اگر ۳۰ درجه باشه پسره
انگار دختره ولی
من ک میگم پسر اصلا تو تاپیک قبلی گفتم فرم جمجمش هم ب پسر میخوره
پسره انگار
نوکش بالاست
دوستم اگه جواب میدن زنگ بزن سونو بگو من فکرم خراب شده میشه از دکتر بپرسید درمورد سونو من قطعی بوده نظرشون کامل تشکییل شده یا احتمالی بوده
دختر احتمال نداد
دخملههه
اینو ببین
رو به پایینه فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.