امروز سیکل ۱۲ رفتم سونو چطوره خانما

تصویر
۷ پاسخ

عالی

عالیه خداروشکر اقدام کن

امپول آزادسازی هم میزنم بنظرتون چرا پس باردار نمیشم

درخواست قبول کن یه سوال دارم

سلام خوبی عزیزم چی استفاده کردی پيش کدوم دکتر میری اصفهان

ضخامت رحم ماشاالله عالیه. فولیکول ۲۸ و ۲۷ به نظر علم پزشکی مطلوب نیست. اما بقیه تا تخمک گذاری ان شاالله رشد میکنن و بالغ میشن. همه چی به دست خداست

خوبه همه چی فولیکولاتم خوبن

سوال های مرتبط

fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری