خانمها کسی قیمت های شیر خشک هارو میدونه ؟

۵ پاسخ

نان ک ۱۷۰ و خورده باقیشون ک ۱۸۰ و ۲۰۰ ب بالا هستن

من ببلاک بالای یکسال با کد ملی ۱۶۹ میگیرم

دخترم گیگوز ۳ میخوره ۱۵۰ یارانه ای
آزادش ۲۱۵ فکرکنم

منم نان سه میگیرم ۱۷۲

من شیرخشک نان ۳ با شناسنامه ۱۷۳ میگیرم

سوال های مرتبط