بچه من همش پایین میزنه تو واژنمه انگار میترسم نیاد بیرون🥲

۴ پاسخ

نه عزیزم بریچه ضربه های اوجاس

مال منم اونجوریه همش احساس میکنم داره میاد

کم کم میاد بالا تر نگران نباش

اره خیلی وحشتناکه من میترسم

سوال های مرتبط