بزن من یه روز گذشته بود زدم
منم ی روز تاخیرم
۴ماهه تحت نظر مامایی بودم آمپول میزد آزاد سازی تخمک سر وقت پریود میشدمنرفتمدکتر ماه قبلی طبیعی اقدام کردم دو روز تاخیر دارم
زوده هنوز گلم
بزن نشون میده مدیکور بگیر
بزا دو روز دیگم بگذره بعد بزن
بزن توكل ب خدا كن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.