سلام دو روز تاخیر بیبی بزنم یا ن استرس دارم

۷ پاسخ

بزن من یه روز گذشته بود زدم

منم ی روز تاخیرم

۴ماهه تحت نظر مامایی بودم آمپول میزد آزاد سازی تخمک سر وقت پریود میشدم‌نرفتم‌دکتر ماه قبلی طبیعی اقدام کردم دو روز تاخیر دارم

زوده هنوز گلم

بزن نشون میده مدیکور بگیر

بزا دو روز دیگم بگذره بعد بزن

بزن توكل ب خدا كن

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی