خانما بین انتی و آنومالی دیگه سونو نرفتین

۸ پاسخ

نه دکترم گفت نمیخواد

من رفتم 14 هفته و2 روز

نه نرفتم

من سر پسرم ۱۶ هفته رفتم واسه جنسیتش

ان تی رفتم منتظرم انومالی شه برم بینش نرفتم

نه من که دیگه نرفتم.

رفتم 2 بار

من چند روز پیش رفتم البته دکترم نگف خودم خاستم

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد