من استفاده کردم بی فایده بود هنوز نزاییدم خواهر
نه دکتر من گفت خیلی خطرناکه اصلن استفاده نکن
اره من از هفته ۳۶گذاشتم تا۴۰
من استفاده کردم تاثیر نداشت اصلا دردام شروع نشد
اتفاقا شنیدم بچه مدفوع میکنه که متاسفانه بچه منم مدفوع کرده بود تو ۳۹ هفته
چی هست به چه درد میخوره
ن ضرری نداره منم یه ورق استفاده کردم میخوام بگیرم بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.