خانوما نینیم ۱بح تا الان هیچ تکونی نخورده چیکار کنم نگرانم

۹ پاسخ

عزیزم جواب سلفریت اومد خوبه؟

تا سی و دو مهم نیست حرکاتش
ممکنه دو سه روز هیچی نفهمی
چون قدرت زیادی هم ندارن

شیرینی بخور یکم راه برو بعد دراز بکش

ی شیرینی بخور
دراز بکش رو پهلو چپ

عزیزم میگن از ۲۸ هفته به بعد مهمه تکون خوردناش

من ی روز متوجه میشم دوروز نه البته جفتمم قدامی

کمردرد طبیعیه

الان یه جایی که حس نمیکنی یا خواب یا تکوناش جوری که آروم نگران نباش

برا منم تکون نخورده

سوال های مرتبط