من ۳۷ هفته و سه روز ۳۷۰۰بود سز شدم.انشالله نی نیم هم وزنش خوب باشه
۳۹هفته و دو روز ۳۹۵۰
پسرم ۳۸ بدنیا اومد ۳۲۰۰
من پسرم ۳۴۴۰بود
۳۹ هفته و یک روز ۲۸۰۰ بود. دخترم
۴۰ هفته ۳۵۰۰ بود پسرم
۳۷ هفته ۲۹۰۰
بچه اولم ۳۶ هفته و ۴ روز ۲۸۵۰
سز شدم بخاطر فشارو مسمومیت
۳۸ هفته و یه روز ۲۶۰۰
۳۷ هفته زایمان کردم ۳ کیلو ۷۰۰ گرم
من دختر اولم ۳۹ هفته و ۳ روز ۳/۳۵۰ بود.اینم بگم دکترم هیچ اعتقادی به ویتامین و مکمل نداشت من فقط اهن میخوردم و کلسیم
39و4روز 3و500
من ۳۹ هفته و ۴ روز باوزن ۳۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.