من تهرانم
سونوم ۳شد
ازماییشش۱۳۰۰
کسی زاهدان هس و گرفته چقدشده
فک کنم ۱۳۰۰ اینا ازمابشش باشه۱۲۰۰ اینام سونوش الانو نمیدونم هزینش زیاد شده یا نه من سونوشو پیش دهمرده رفتم.بیحقی باز بیشتر هزینه سونوش
هزینه سونوش ۱ تومن آزمایششو یادم نیست
من کرمانشاه انجام دادم سونو ۱۴۰۰ آزمایش ۳۵۰ هزار
گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟
بسته ب جایی ک زندگی میکنید متفاوته برا من سونو ی تومن شد آزمایش ۱۲۰۰
من سونو برام ۱۳۰۰ در اومد آزمایشش هم ۱۲۰۰
سونو ۱۳۵۰
ارمایش بعدش ۱۸۰۰
سل فری ۱۰میلیون
من دیروز رفتم سونو ۱/۴۰۰
ازمایشش ۱/۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.