خانوما کسی سنو انتی و ازمایش گرفته هزینش چقد شده کسی میدونه

۱۰ پاسخ

من تهرانم
سونوم ۳شد
ازماییشش۱۳۰۰

کسی زاهدان هس و گرفته چقدشده

فک کنم ۱۳۰۰ اینا ازمابشش باشه۱۲۰۰ اینام سونوش الانو نمیدونم هزینش زیاد شده یا نه من سونوشو پیش دهمرده رفتم.بیحقی باز بیشتر هزینه سونوش

هزینه سونوش ۱ تومن آزمایششو یادم نیست

من کرمانشاه انجام دادم سونو ۱۴۰۰ آزمایش ۳۵۰ هزار

گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟

بسته ب جایی ک زندگی می‌کنید متفاوته برا من سونو ی تومن شد آزمایش ۱۲۰۰

من سونو برام ۱۳۰۰ در اومد آزمایشش هم ۱۲۰۰

سونو‌ ۱۳۵۰
ارمایش بعدش ۱۸۰۰
سل فری ۱۰میلیون

من دیروز رفتم سونو ۱/۴۰۰
ازمایشش ۱/۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤مهراد و مهرسا مامان ❤مهراد و مهرسا ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان گولن مامان گولن هفته بیست‌وسوم بارداری