منم از وقتی فهمیدم باردارم دیگه نمیکشم
مبارکه عزیزم 😍
چند وقتته ؟
اره هیچکارمنشد خیلیم نرمال
من چند باری کشیدم
نباید بکشی باعث اختلال ژنتیکی و لب شکری میشه
ولی در کل اره من دیدم بعضیا میکشن
الان که فهمیدی بارداری دیگه نکش عزیزم
اصلا استرس نده به خودت
نه.
من نمیدونستم حامله ام کشیده بودم بعد که فهمیدم دیگ گذاشتم کنار
نه حتی اگه شیر میدیم نباید بکشی
وای ن ضرر داره
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.