۴ پاسخ

میخام استفاده کنم

من زایمان اولم پمپ درد گرفتم
نمی‌دونم اگه پمپ درد نداشتم چقدر فرق دردش بود ولی با پمپ درد راضی بودم و درد قابل تحمل بود برام

اره عالیه من تا پمپ درد داشتم دردم در حد خیلی خفیف بود
بعدم ک تموم شد برام شیاف گذاشتن

نکردم ولی میکنم

سوال های مرتبط

مامان رادین فسقلی مامان رادین فسقلی ۳ ماهگی