میخام استفاده کنم
من زایمان اولم پمپ درد گرفتم
نمیدونم اگه پمپ درد نداشتم چقدر فرق دردش بود ولی با پمپ درد راضی بودم و درد قابل تحمل بود برام
اره عالیه من تا پمپ درد داشتم دردم در حد خیلی خفیف بود
بعدم ک تموم شد برام شیاف گذاشتن
نکردم ولی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.