خانما بعد از ۴۰ روز هم حالت لکه پریودی اینا میاد؟؟

۴ پاسخ

من تا چند روز پیش داشتم بعدش پریود شدم

برا من تا از 40 روز تا 60 روز بعضی وقتا لکه میومد بعضی وقتا هم بیرنگ بود
بستگی داره بدن با بدن عزیزم

اره من تا دوماه داشتم

من روز ۴۰ پریود شدم
ولی اره ممکنه تا ۶۰ روزم لکه بینی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی