نه اگه شیرخودتو میدی مشکلی نیست من سر پسر بزرگم تا 9 ماه پریود نشدم
من ۶۷ روز بعد زایمانم شدم .تا ۸۰ روز هماصلن رابطه نداشتم .میدونستم ک باردار نیستم
اگه شیر خودتو میدی معلوم نمیکنه کی بشی
الان منم نمیشم از بعد زایمان
منم نشدم دکتر بهم دارو داده پروژسترون اما میترسم برای بچه بعد باشه چون شیر خودمو میخوره سرچ کردم نوشته بود نخورید حالا موندم چه کنم
والای مث من ...جلوگیریت چیه ببخشید ک میپرسم
قرص شیردهی بخور اگه شیر خودتو میذی تا چند ماه نمیشی
من بعد ۱۴ روز شدم امروز😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.