۳ پاسخ

ن عزیزم
من از درد دندون خون گریه میکردم ولی چیزی نخوردم 2بار درد گرفتم شدید دیگ درست شد
کلسیماتو مصرف کن

سلام عزیزم اول مطمن شو که دندون دردت از عفونت بعد انتی بیوتیک مصرف کن و سرچ کن تو گوگل مجاز هارو میاره برات

حتما ویتامین د۳مصرف کن،یا ترکیب ویتامین د۳وکلسیم تا دندون درد و استخون درد نشی.برای انتی بیوتیک هم نمیدونم بد یا نه

سوال های مرتبط