۳ پاسخ

دیگه سنش طوری ک الان مزه های متفاوت زیاد چشیده واسه همین مزه ابکی شیرخشک پسندش نیست... شیر نیدو بگیر اگر اصرار ب خشک داری و گرن شیر محلی یا پاستوریزه رو بدی با طعم دهندها ممکنه استقبال کنه

لیلا عشقم مگه دیوونه ای؟😅
۶ماه دبگه باید از شیر بگیریش معلومه که از شیر خشک خوشش نمیاد
منم امروز به آیهان شیر پاستوریزه دادم اصلاااااا خوشش نیومد متاسفانه

گیگوز هم امتحان کن خوشمزه تره

سوال های مرتبط