۲۷ پاسخ

مگر اینکه بچه خیلی درشت باشه مثلا ۴ کیلو به بالا باشه وگرنه ۴ تا بسته یک لازم میشه برای ماه اول چون بچه زیاد دستشویی میکنه اولش معمولا
سایز ۰ اگر بچه نرمال باشه اصلا نیازی نیست چون برای بچه نارس هستش

خیلی قیمت مناسب خریدید. به نظرم سایزای دیگه هم قیمت مناسب داره بگیرید

صفر حداقل دوبسته رو میخوای
یکم ۲.۳بسته استفاده میشه

خانومای اراکی لباس عید که ب ما باردارها بخوره و شیک باشه و قیمت مناسب جای سراغ ندارید

دوستان اراکی اگه جای قیمت قدیم بود پوشک اعلام کنید بجز اقای صالحی

کیمیا جان من رفتم پیش اقای صالحی همینجایی که بچه ها میگن دور میدان ارگ اونجا گفت بهم بچه سایز ۱ حداقل ۳ الی ۴ تا پوشک ۱ میخواد اگه شرایطشو داری بخر عزیزم ضرر نمیکنی

سایز صفر فکر نکنم به دردت بخور برا بچه های نارس یا وزن پایین من ۳۶ هفته زایمان کردم سایز یک خوب بود

اره خوبه
موقع استفادش یکی دوروز حواست باشه مولفیکس برای خیلیا حساسیت ایجاد کرده

بنظرم 10 عدد سایز صفر تایے 140 نمیشہ
سایز یک مولفیکس ھم 152 تومن نمیشہ

سایز صفر رو 50_60 تومن گرفتے
سایز 1 رو 250
چون من سایز ا،قیمت قبلے گرفتم 250
از اون ارزونتر نداریم
یہ نگاہ بہ قیمت روے جلد بکنین

ازکجا خریدی

عزیزم تاریخ داره؟!

عزیزم اشتباه نمیکنی قیمت قبلش هم ۲۵۵ بود
از میدون ارگ گرفتی

مفتتت گرفتی بخدا

از کجا گرفتی؟

چه خوب خریدی بنظرم سایزهای بالاتر بیشتر بخر اگر قیمت قبل داره اخهههه الان ۲۶ تایی هشتصدتومن شده !!

فکر کنم ۲۵۲ خریدی مطمئنی ۱۵۲

برای سیسمونی کافیه
ولی خیلی خوب گرفتی بازم بخر بزار کنار

منم همین خریدم فعلا یکی

من هنوز نگرفتم ولی 4بسته یک میگیرم فعلا

من 1خریدم 250

میگن 0یرا بچه ک خیلی وزنش کم و نارس من اصلا نخریدم همش1خریدم گفتم دنیا بیاد اگ نیاز بود میخرم

من اصلا ۰ اندازه نشد
یک هم دو بسته استفاده شد دیگه نشد

برا سیسمونی کافیه عزیزم

عزیزم
خیلی خوب خریدی نصف قیمت
اشتباه نمیکنی
قیمت روش فک کنم دویست و خورده ای باشه

من تا یک ماهگی سایز صفر بستم

چه خوش قیمت گرفتی

بستگی به بچه داره،من ۶ بسته ۰ مصرف کردم

سوال های مرتبط