منم تابستون زدم خیلی راضیم
اره خیلی خوبه.
ببخشید کجا میخواین برین
پيش كي ميخواي بري بزني
تهش لبتو کج و کوله میکنه دقت کنی اکثر کسایی ک میزنن بعدش لبا حالتای زشتی میگیره یا کج میشه
منم همینطور زدم..عالیه
این قبل و بعد یه هفته
یکونیم سیسس چون گفت بار اولته پنجاه درصد جذب میشه ترمیم نرفتم
من پارسال زدم
رژمو کج کوله زدم یکم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.