۷ پاسخ

منم تابستون زدم خیلی راضیم

تصویر

اره خیلی خوبه.
ببخشید کجا میخواین برین

پيش كي ميخواي بري بزني

تهش لبتو کج و کوله میکنه دقت کنی اکثر کسایی ک میزنن بعدش لبا حالتای زشتی میگیره یا کج میشه

منم همینطور زدم..عالیه

این قبل و بعد یه هفته
یکونیم سیسس چون گفت بار اولته پنجاه درصد جذب میشه ترمیم نرفتم

تصویر

من پارسال زدم
رژمو کج کوله زدم یکم😅

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ سالگی