فردا میخام ازمایش قندبدم هر ساعت برم‌ناشتا عیب ندار

تصویر
۶ پاسخ

اوخ خدا چه بانمکه ....

صب بری بهتره چندمرحله ای باشه طول میکشه

ای ننه خندشو

صبح بین ساعت ۷تا ده صبح دیگه باید انجامش، بدی بعد ده خون گیری ندارن

۸تا ۱۰ ساعت میگن باید ناشتا باشی

صبح باید بری ناشتا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی