سه ماه اولی برای شماهم خیلی داره دیر میگذره؟ هوف🫠🫠🫠🫠🫠

۱۹ پاسخ

خیلی من مردم دیگه از تهوع وبی حالی بازم شکرخدا

آره خیلییی

الان اگه حامله نبودیم ۱۳ فروردین بود

سه‌ماه اول شبیه ۱۵ روز اول ماه رمضونه دیر میگذره ب شددددتتتت

هوففففف خیلی

خیلیی🤕

😂😂همیشه اسفند مثل برق و باد می‌گذشت ولی امسال چون کاری نمیتونم بکنم و شوق عید ندارم اصلا نمیگذره

اصلا نمیگذره خدایا😭

شدیدااااااا هوففف

خیییلی دیر میگذره

هرچی خانم عوضی بود دور ورم دیدم تو درمانگاه و بیمارستان همشون یکجوری برخورد می‌کنند انگار اونها بلدن و میفهمن بدترین رفتارها رو با خانم باردار دارن

اره خیلی ولی ان شاالله به خوبی و خوشی باشه واسه همه نی نی ها همه سالم و سلامت باشن به امید خدا

همش دیر میگذره حالا اگ حامله نبودم تابستون شده بود

از هیجانه گلم😍

من فقط ترس تو جونمه تهوع واستفراغ بیاد سراغم

دقیقا اصلا نمیگذره انقدر دیگ به علاعم دقت میکنم هر روزش یجوریه خستم استرس میگیرم

برای من که واقعا دیرگذشت اصلا خیلی سخت بود الآنم نمی‌گذره ولی ماه های اول بدتربود برام

خیلی🫤

شما سونو قلب رفتین

سوال های مرتبط

مامان دخترِمن🫠 مامان دخترِمن🫠 هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری