خانومااا برای یبوست چیکار کننننم؟🫠🫠

۹ پاسخ

فقط فقط انجیر هر شب 5 دونه تو یک لیوان خیس کن و اب بریز صبح ناشتا میل کن تمام

اب زیاد بخور، ناشتا میتونی یه قاشق روغن زیتون هم بخوری معجزه است ولی نمیدونم برای بارداری مشکل داره یا نه سرچ کن مطمعن بشو بعد بخور

برای من فقط انجیر جواب میده
انجیر خشک روزی هفت دونه بهتره تو آب گرم بریزین بمونه بعد چند ساعت بخورین
مامانم چند بار گل محمدی دم کرد داد بهم اونم خیلی خوب بود

فصل آلوچس. آلوچه بخور کلا میوه زیاد بخور

صبحا ناشتا یک عدد خرما با آبجوش عالی

حتما به دکترت بگو یه شربت بهت میده که باید بعد از هر وعده غذایی بخوری
یبوست تو بارداری خیلی بده به رحم فشار میاره

یکم گلاب بخور

مایعات بیشتر استفاده کن

من اش با آلوچه خوردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان هایلین خانوم🎀 مامان هایلین خانوم🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری