خانوما برای یبوست تو بارداری چیکار میکنین🫠

۹ پاسخ

زووور🤣

میوه گیلاس البالو شلیل رو من جواب

بدبختانه ادم تهوع داره
اب زیادم حال ادمو بد میکنه.

سالاد بنظرم پیشنهاد بهتریه.
با روغت زیتون و سبزیجات

کاهو فک میکنم توی بارداری منعه زیاد خوردنش.

وای از یبوست کل ۹ماه با من بود یادش میفتم قلبم درد میگیره😁

کاهو زیاد بخور

زیتون بخورید

انجیر بخور

روغن زیتون بریز روی سالاد بخور

اب زیاد بخور میوه هایی ک دل رو کار میندازه بخور انجیر الو این چیزا

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی