برای یبوست چیکار میکنین؟؟؟

۸ پاسخ

شیر گرم

ابجوش با آبلیمو تازه و خیلی کم عسل ناشتا میخورم

زرد آلو گلابی انجیر خشک که عالیه برگ الو سالاد سوپ اش😆😆من همه اینارو تست میکنم

زدر الو ،گوجه سبز ،وزیتون

گلابی بخور کاهو روغن زیتون بزن
خیلی خوبه

فقط زردآلو

چند تا دونه انجیر بزار تو آب بزار تو یخچال تا صبح بمونه بعد بخور

زردالو عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد