دوستان واسه یبوست چیکار میکنین

۶ پاسخ

من گوجه میخورم خیلیییی عالیه میوه هم خوبه سعی میکنم نون کمتر بخورم

زیتون
و‌ روغن زیتون

صبح ناشتا یه لیوان آب از شیر بخور

آب ولرم ناشتا ایستاده بخور

صبحای زود بیدار بشو

سبزیجات و میوه هرروز بخور، کیوی، روغن زیتون رو سالاد، انجیر، و اب هم به اندازه کافی بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری