۱۱ پاسخ

اره سرکارم میرم خدا کمک میده گلم
امتحان کن میتونی
من چون تو بارداری و تولد دخترم نگرفتم دیدم دوسال بدهکارم دیگه باید بگیرم. ضمن اینکه غذای کمکی میخورن و البته غذا اصلیش شیره اخخخخخ.
فقط ورزش میرفتم دیگه نمیرم فعلا اونم اگر کسی نگهش داره با زبون روزه هم حاضرم

منم سه روز گرفتم خوب بود

منم شیر خودم رو میدم شیر دیگه ای اصلا نمیخوره پارسال نگرفتم چون کوچک بود وفقط از شیر خودم تغذیه میکرد ترسیدم گرسنه بمونه اما امسال میگیرم تا الان که همه رو گرفتم چون غذا میخوره نگران گرسنگی دخترم نیستم خودمم حالم خوبه زیاد سخت نیست واسم

بله میگیرم سر کار هم میرم زیاد سخت نیست

من دخترم شیر خشک میخوره ولی خودم شرحه شرحم از استخون درد معده درد سردرد دیگ فک نکنم روزه واجب‌باشه بهم

نه عزیزم نگرفتم اصلا توان ندارم با اینکه غذا زیاد نمیخورم طی روز

خداروشکر تا الان گرفتم خوب بوده پسرمم به شدت بدغذا و شلوغه

بله فعلا که خوب بوده...یه روز امتحانی بگیرید ببینید توانش رو دارید یا نه

بله من میگیرم اصلا سخت نیست

بله من روزه گرفتم امروز اذیت نشدم دو تا وروجکم دارم شیرم میدم

من میگیرم سعی میکنم افطار تا سحر غذاهای مقوی و مایعات زیاد بخورم و کارامو هم این تایم انجام بدم تا در طول روز کاری نداشته باشم و فقط کارای دخترمو انجام بدم الحمدلله تا الان مشکلی نبوده

سوال های مرتبط