۹ پاسخ

قارچ هست منم درگیرشم اگرران پاباشه حتمی هست خیلی خارش داره بی قراری هم میکنه اولش مثل جوشبوده

اگزماست

قارچ هست.من پسربزرگم چندباردکتربردم خوب نشد.ولی این داروخوبش کردتوچندروز.البته هرروزحمام میرفت بعدمیزدم به بدنش.درکنارش وازلین هم خیلی عالی بود.که یکی ازمامانای گهواره بهم گفت استفاده کنم.خداروشکرالان قارچ نداره.

تصویر

دقیقا مثل همین رو کمره بچه منم زده

من همسرم درگیرشدتاران پاش رشدکردخیلی دردکشیدخارش شدیدسوزش وحشتناک منم ازش کرفتم 8ماهم بودبه اندازه همین بودالان کل باسن وران پام گرفته هیچ دارویی جواب نداده ولی همسرم خداراشکرباسرکه سیب درمان شدباورکن 40میلیون داروخریدوجواب ندادتاسرکه سیب منم دوفهته قبل خوب بوددوباره سروع کرده خیلی دردبدی هست سریع ببردکترتاداروبده خودتم غذاهای تندوسرکه ....نخورکه بیوفته روشیرت

چیزی نیست بهش میگن بیماری سکه ای همه بچه ها میگیرن ببر متخصص پمادشو میده چند روز بزنی میره دوران داره

پماد ان ان بزن اگر قارچ هم باشه خوب میشه

لباسشو تو لباسشوی شوستی این قارچه اگه دیدی بزرگتر شد ببر دکتر بهت پماد بده

شايد حساسيته

سوال های مرتبط