بگیره بهتره حداقل باهم. خوب بشن تازه برا بچه ها راحته من پارسال خودمو بچه هام گرفتیم بچه هام ی هفته خوب سدن ولی خودم ی ماه درگیر بودم
چندسالشه عزیزم
دخترت تب هم دارع ؟
منم چندروزه خودم گرفتم 😭
اگه دور نگهش داری نمیگیره تا وقتی دونه ها کامل خشک بشن
فقط کلامین بزن روش، دوش بگیره ، لیف نزنه... من تجربه دارم خیلییی سخته
بسلامتی مارسم داریم میگیم مبارک باشه
چندروز اول نباید ناپاک ببینه بچه رو وگرنه تشدید میشه اینطورشنیدم چیزای خنک مثل کاهوخیار سکنجین خاکشیربده گرمی بدنش بیاد پایین توکل برخدا بگیره هم بافاصله میگیره
وای من خودم هنوز نگرفتم 😐😐😐
میگیره از ۱۴ تا۲۱ روز بعد وقت داره
از هولش درمیایی هوا خوبه اذیت نمیشن انشالله 💖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.