خانوما تو بارداری لبو بده؟

۷ پاسخ

سلام خیر
خیلی هم عالی و مفید

نه بخور عالیه

خیلی خوبه

اگ قند نداری عااالیه

نه خیلی هم ویتامین داره

نه خوبه

فکر نکنم منم خیلی خوردم .

سوال های مرتبط

مامان ویدا و ویهان مامان ویدا و ویهان ۶ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی