من آزمایش بتا انجام دادم الان 7507یعنی دوقلو یا نه

۵ پاسخ

باید بری سونو بفهمی

چند روز تاخیری ؟

به دوقلویی ربطی نداره

یعنی باردار هستین.اینکه یک یا چند قلو باشه باید سونو بدید ‌.مبارکه

نه فک نکنم

سوال های مرتبط