دوووو
همه گفتن دومی
ولی من از اولی خوشم اومد 😊
فقط بچت که تو اتاق پرو ریلکس کرده🤣😘😆
من اولی پسندیدم کلا از طرح ترمه دومی زیاد خوشم نمیاد ولی رنگش قشنگه
عزیزم آدرس بده اینجا کجای یزد هست و اینکه اولی خیلی قشنگه دومی مجلسی هست و نمیتونی هرجا بپوشی
بنظرم اولی قشنگتره و همه جا پوش دومی رو فقط تو مجلسی اینا میشه پوشید
اون اولی رو خریدم زشته؟ 🥺🥺
مرسی عزیزم
دومی.
کجاست اینجا ؟
اولی بهتره
سلیقه من نیستن جانم مبارکت باشه
دومی..
اولی قشنگ تره
دومیییییی
اون پسر خوشگله از همشون قشنگ تره
اولی هم قشنگه عزیزم
اولی
دومی چ قیمته؟ کجای یزده عزیزم؟
دومی قشنگتره
دوتاشم قشنگه مبارکت باشه
دومی خیلی شیکه😍❤️
ماشاالله خوش استایل و خوش هیکل هستین همچی بهتون میاد
مبارکت باشه اولی هم قشنگه🤩
دومی قشنگ تر جوونانه تره. با یه شلوار. بگ. عالیه
دوتاشم خوشگله
سلیقه من نیستن عزیزم
دومی شیک تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.