خانما بنظرتون کدوما قشنگه؟

تصویر
۲۸ پاسخ

دوووو

تصویر

همه گفتن دومی
ولی من از اولی خوشم اومد 😊

فقط بچت که تو اتاق پرو ریلکس کرده🤣😘😆

من اولی پسندیدم کلا از طرح ترمه دومی زیاد خوشم نمیاد ولی رنگش قشنگه

عزیزم آدرس بده اینجا کجای یزد هست و اینکه اولی خیلی‌ قشنگه دومی مجلسی هست و نمیتونی هرجا بپوشی

بنظرم اولی قشنگتره و همه جا پوش دومی رو فقط تو مجلسی اینا میشه پوشید

اون اولی رو خریدم زشته؟ 🥺🥺

مرسی عزیزم

دومی.

کجاست اینجا ؟

اولی بهتره

سلیقه من نیستن جانم مبارکت باشه

دومی..

اولی قشنگ تره

دومیییییی

اون پسر خوشگله از همشون قشنگ تره

اولی هم قشنگه عزیزم

اولی

دومی چ قیمته؟ کجای یزده عزیزم؟

دومی قشنگتره

دوتاشم قشنگه مبارکت باشه

دومی خیلی شیکه😍❤️

ماشاالله خوش استایل و خوش هیکل هستین همچی بهتون میاد

مبارکت باشه اولی هم قشنگه🤩

دومی قشنگ تر جوونانه تره. با یه شلوار. بگ. عالیه

دوتاشم خوشگله

سلیقه من نیستن عزیزم

دومی شیک تره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی