عزیزم منم ۳۲ هفته که سونو وزن جنین دادم دیگه دکتر گفت نیازی نیست به سونو فقط صدای قلب و فشار و وزن رو تا زمان زایمان چک میکنن
من 30هفته دادم دوباره برام نوشته 36هفته بدم
سونو که دادین بچتون چرخیده ؟
والا خوشبحالت منم راضیم دیگه بعد این سونو نرم خسته شدم هربار 1500 پول سونو میدم
اره من
منم گفت بهم نیاز نیست فقط آب دور جنین کفت برو سنو کن ک امروز رفتم
خوب سونو رشد دادی دیگه
دیگه لازم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.